5 جستجوگرها مشکلات Plaguing تجارت الکترونیک وب سایت
نوشته شده توسط : پایا

بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) چالش برانگیز است اما جستجوگرها برای وب سایت های تجارت الکترونیک زیادی نوع مختلف جانور است.

نه تنها شما موجودی خرید و فروش محصول و اضافه کردن صفحات جدید به طور مداوم، اما شما همچنین تنها یک مسئول وب سایت.

بزرگتر سایت، بیشتر دست شما باید بر روی آن--و بسیاری از این دست باید کمی به هیچ دانش جستجوگرها. این به این معنی آنها نمی خواهد درک چگونه تغییرات خود می تواند تاثیر عملکرد جستجو آلی.

حتی تغییرات کوچک می تواند تاثیر بزرگی داشته باشد. سایت های بزرگ مبارزه دندان و ناخن برای دید در نتایج موتورهای جستجو صفحات و چیزهای کوچک است که کمک به جستجوگرها--اضافه کردن در تگ ALT مناسب ساختار سربرگ برچسب ها، و غیره — تفاوت بین شماره 2 و شماره 1 در رتبه بندی, است که به راحتی می تواند ارزش اضافی 100.000 دلار درآمد می تواند.

بیایید نگاهی به برخی از مشکلات مشترک جستجوگرها فاکتورها باعث ایجاد پلاک در وب سایت های تجارت الکترونیک و چگونه ما می تواند آنها را حل کنند.
شرح محصول فقیر

شرح محصول زهر هر سایت تجارت الکترونیکی وجود دارد. وقت گیر برای ایجاد شرح منحصر به فرد برای هر یک از آیتم شما فروش است اما این اگر شما محصولات خود را به رتبه انتظار لازم است.

کاربران نیز در این توضیحات قبل از خرید محصول گفت: تکیه می کنند. تصویر محصول به تنهایی قصد ندارم به آن را برای گرفتن کاربران برای خرید محصول قطع و موتورهای جستجو نمی بینم که تصویر به هر حال.

مشکل: بسیاری از چیزهایی که می تواند باعث مشکلات با شرح محصول خود را. به عنوان مثال:

شما با استفاده از توضیحات محصول سازنده (که برای هر خرده فروش است که مبادرت به فروش آن محصول داده می شود).
مطالب تکراری که در آن شما باید نسخه های مختلف از همان محصول وجود دارد.
صفحه محصول بدون محتوا یا محتوای بسیار نازک است.

راه حل: به هیچ وجه آسان می گویند این، مردمی. نوشتن شرح محصول منحصر به فرد. بله که درست است--برای هر محصول تنها شما حمل.
صفحه unoptimized محصول

جستجوگرها تا حد زیادی بالا از قیف بازاریابی کانال است. کاربران هنوز در مرحله تحقیقات خود چرخه خرید و تمایل به جستجو به این ترتیب، آنها می خواهند با تکیه بر کلمات کلیدی بیشتر گسترده (مانند "تلویزیون" یا حتی "تلویزیون LED") برای تعیین چه محصول خاص.

این بدان معناست که بیشتر SEOs می خواهید به درایو ترافیک به رده یا محصول لیست صفحات به جای صفحه محصول فرد.

در حالی که شرایط گسترده تر خواهد شد بسیاری از ترافیک شما رانندگی، شما کاربرانی می دانید چه محصول خاص آنها می خواهند فراموش کند — به عنوان مثال، "سامسونگ 55 در چراغ تلویزیون" و یا حتی فقط شماره مدل "FH6030."

مشکل: نه تنها شما ترافیک خود را با این کلمات کلیدی دراز دم غفلت بالقوه قطع است، اما شما از دست رفته را چه به احتمال زیاد می تواند یک نقطه تبدیل فوری در حال. آنچه باعث می شود صفحه unoptimized محصول:

راه حل: محتوای نازک می تواند از جمله گزارشي شرح محصول منحصر به فرد و جزئیات محصول مشخصات مسئله به راحتی باشد.

بررسی محصول کلیدی در اینجا هستند--نه تنها آنها بهتر بهینه سازی صفحات محصول، آنها نیز کمک به بازدید کنندگان برای اتخاذ تصمیم خرید. مطمئن شوید که بررسی محصول جستجوگرها و نمایه می توانید.

با خود کلمه کلیدی با هدف، شما قاب صفحات محصول خود را در اطراف محصول خاص کاربران خود می تواند جستجو برای اطمینان. این به این معنی از جمله نام تجاری و شماره مدل و رنگ (در صورت اطلاق) و حجم (در صورت اطلاق) در نام محصول.

قرار دادن هر یک از این ویژگی های ماده. تفاوت بزرگ جستجو بین "تلویزیون 55 اینچ LED سامسونگ" و "55 اینچ سامسونگ ال." وجود دارد

با بسیاری از مردم تغییری بزرگ تجارت الکترونیک وب سایت ها اغلب اتصال داخلی مغایر است. Copywriters، طراحان، مدیران و بازاریابان شبکه اجتماعی همه لینک های سایت را برای استفاده در پروژه های مربوطه خود را گرفتن خواهد شد و آنها به احتمال زیاد هنوز همان کسانی که (و یا حتی آنهایی که راست) در حال کشیدن.

مشکل: به جای رفتن را از طریق منوی اصلی به جلو یک محصول به لیست لینک آنها فقط برای آن محصول از طریق جستجوی داخلی و کشیدن آن لینک, است که به احتمال زیاد noindexed و nofollowed را جستجو کنید.

نه تنها شما هنوز گرفتن مقدار از آن صفحه جستجوی داخلی، اما شما در حال دادن مخلوط سیگنال در بهترین آدرس ها برای رتبه بندی موتورهای جستجو.

راه حل: آموزش تیم مربوطه خود بر اهمیت ارتباط مداوم و توضیح دهید که چرا لینک به آدرس اینترنتی که ما می خواهیم به رتبه در موتورهای جستجو (بیشتر وقت لینک ناوبری اصلی) لازم است.

اگر شما برچسب ها متعارف درست تنظیم شده اند، آنها را به جلو و متعارف به جای لینک جلوی داشته باشد.
نه مدیریت پارامتر URL

بیشتر به صورت پویا ایجاد آدرس جای (و یا به علاوه) استاتیک، کلمه کلیدی و مرتبط آدرس URL پاکیزگی مشکل ابزار با سایت های تجارت الکترونیک است.

در حالی که SEOs سعی کنید برای محدود کردن پارامتر URL در رشته های خود را, این شر لازم در سایت های تجارت الکترونیک زیادی است. پارامترهای وجود دارد، اما شما باید آنها را به درستی مدیریت.

مشکل: با تکیه





:: برچسب‌ها: سئو,بهینه سازی سایت,سئو گوگل,سئو برای گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: